memorial day weekend

Lordagskvallen borjade jag med Steve och selfo, deras kompis hade fodelsedagskalas sa sa det var bbq och UFC fight pa teven, massa fruitpunch, beer and beerpong som jag forvorigt suger pa. Vi styrde efter det mot The village och dansade loss under sista timmen inne pa Beach Club som var fullPackat!


Sondagen var beachday hela dan, pa kvallen drog vi pa bio och kollade The hangover part II, roligaste filmen ever! Och eftersom det igar (mandag) var memorial day har var det ju annu en ledig dag for min del sa vi korde beachen dar med. Hela helgen har kants som att jag varit ivag pa semester, det ar ju verkligen en Semesterort jag bor pa. Siesta Key ar nu rankat som the nr 1 beach in the US! och att knalla runt i the village med barerna och skon livemusik far mig alltid att tro att jag ar pa semester, man har det inte sa dumt anda.


Siesta Key, sarasota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0