Tuesday, June 14

Igar var det Ross fodelsedag, Hipp Hipp Hurra! Jag bakade Tarta och sedan blev jag och tjejerna bjudna pa middag och Hockey hemma hos familjen Revill, mycket trevligt. Var aven hemma hos en kompis till Ross som bor i sarasota och som spelar fotboll i sydafrikas Landslag, pretty handsome guy i must say. ;)

Nu har jag precis kommit hem fran gymmet det blev Rygg, Lopning och lite simning idag sa nu ar jag gott sleten i kroppen! Forovrigt idag sa har jag varit pa praktiken, sedan hjalpte jag coach P. att fixa iordning lite mer infor friidrottstavlingen som han haller i pa lordag, bara lite smafix kvar nu sen ar det bara att kora.

Nu skall jag mysa ner mig i sangen och kolla One three Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0