Trevlig Midsommar!

just nu vill jag vara hemma i Svearike, aka till kusten och fira midsommar, dansa runt midsommarstangen, ata middag med min familj & dricka snaps med mina fina vanner.

Idag ar det fredag, har precis atat frukost och vantar nu pa att klockan skall bli 9 sa att jag och danielle kan aka och trana med coach p. Sommartraningarna som jag har fruktat sa ar pavag att borja inom nagra dagar, fy nu borjar det pa allvar.

Imorgon skall vi formodligen aka och fira Svensk Midsommar har i Tampa, svenska gruppen kommer ha nagon form av midsommarfest sa varfor inte delta, kommre formodligen vara 60+ dar men vad gor man inte for lite svensk sommarkansla. Ha en fantastisk midsommar allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0