sun poisoned

gaah, i lordags var jag och franzi ute pa en langpromenad i solen, vi gick over the John ringling bridge och njot av den fina utsikten..hett varre och det gillade inte min kropp har fatt utslag pa armen, hakan och dekolltaget..fyfasen, vad trakigt nu far jag halla mig borta fran solen och stanna inomhus ett bra tag framover, vill inte fa massa arr.
 Men det ar inte sa svart just nu da regnet star som spon i backen och det askar som bara den, fast det tycker jag fatkiskt ar ratt skont.

Var pa praktiken idag och stretchade en fotbollstjej, sedan for jag hem och sov i 2tim. hade huvudvark som bara den. Nar jag vaknade upp fick de bli en kopp kaffe och en bagel sedan drog jag till gymmet och korde lite lugnt.
Nu skall jag snart aka och mota upp tjejerna for middag pa geckos, Franzi har bara 7 dagar kvar innan hon sticker ivag pa hennes resemanad, usch vad jag kommer sakna henne.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0