Juli 18, 2011

Tjoho! ny vecka nya tag, inledde mandagsmorgonen som vanligt med ett traningspass, fast idag blev det en skon stretch session, ladda infor morgondagens grupptraning. Nu har jag precis varit ute pa en runda med mina inlines har hittat en cykelbana som ar perfekt, bra asfalterad, bred och inte nara vagen. Sa nu skall jag verkligen borja aka igen, nota in lite battre teknik!

Ikvall skall jag och Danielle kolla pa den nya Harry Potter filmen, jag sag den med Ross i Lordags men Danielle vill sa garna se den sa som den snalla nannyn jag ar staller jag upp och gor henne sallskap!

Slanger iupp lite bilder fran i Fradags nar jag och Ross var pa Bush Gardens
mitt nya favoritdjur, Zebran sa himla fina!
Mitt nya favoritdjur, Zebran Sa Himla fina dom ar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0