I survived!

Jomen forsta grupptraningspasset avklarat, dock var vi bara 4 tjejer idag da manga ar pa semester/ camp osv. Sa vi fick mjukstarta idag och mjukt ar vel inte ordet jag skulle anvanda mig av for att beskriva traningen men med tanke pa vad som komma skall fick vi nog en skonsam start. Sjukt jobbigt var det ju saklart men det ar ju det som ar meningen, nu are bara att kora vidare sommaren ut sa far vi se hur bra det blir detta:)

Efter traningen akte jag till Mr Mattes, min praktikplats och hangde dar ett tag, fick stretcha lite och fick sa bra berom, Kul. Sedan var det hem och fylla pa energiforradet med lite mat, tog en liten nap i soffan sedan drog jag till gymmet och korde ett kort armpass.
Sedan blev det varmrokt Lax med farskpotatis,broccoli och kokta morotter och nu skall jag slanga mig i sangen och kolla teve tankte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0