Happy 4th of Juli

Idag var sista dagen med Franzi, imorrnbitti sitter hon pa flyget till LA for 3 veckors semester. Fyfan va trakigt, den 24 Juli ar hon tillbaks i Sarasota och vi far spendera en sista kvall ihop, sedan flyger hon hem till Tyskland.
Franzi and Me



Kom precis hem fran Fyverkerierna pa Stranden, och vilka fyverkerier sen! Det var de varsta jag nagonsin sett, men da snackar vi ju amerika ocksa, go BIG or go home! Himla fint var det iallafall.
Siesta Key sunsetFireworks

Nu skall jag se till att fa mig lite mera vatska sedan blir det hopp i sang for att ladda infor morgondagens Grupptraning, vi far vel se om jag overlever eller ej. Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0