Grupptraning #5

Imorse hade vi grupptraning nr 5! och fybovelen, det var det jobbigase jag vart med om. Kande mig lite svimfardig en svang men det slappte fort nar jag fick hamta andan och fylla pa vatskeforradet ytterligare. Det var helt klart jobbigaste traningen hittils och alla vi som var med i dag var HELT slut efterat och fick sitta och varva ner nastan 30 min innan vi kunde kora sakert hem, haha men trots att det ar valdigt jobbigt och lite obehagligt hett sa borjar jag verkligen tycka att det ar sa himla kul, kanslan nar passet ar over ar ju hur skon som helst!!!

Annars idag blev det hem och kaka, powernapa och forsoka aterhamta sig, sedan blev det en svang till beachen och nu kom jag precis hem fran lite shopping! Skall fixa lite farska bar och lagga mig ner och lasa en tidning nu hade jag tankt, imorgon bar det forhoppningsvis av till bush gardens, Nojespark med Ross och ev. Riva, rooligt skall d bli!
jag pa stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0