Grouptraining #3

Imorse kl 8.00 var det dags for den 3:e grupptraningen, idag fick vi aven sallskap av nagra collegegrabbar! Och tempot trappades upp ytterligare, vilket det kommer fortsatta gora for varje traningstillfalle. Gottans.
Pa mandag borjar jag och Danielle pa nytt traningsschema, vi kommer ha traning 5x i veckan med coach Paul, tjohoo!! fyfasiken vad kul, riktigt motiverad ar jag nu och kan knappt vanta tills pa mandag sa vi for trana igen.

Kom precis hem fran beachen, jag och Kate var dar och stekte nagra timmar, spanade pa svettiga, valtranade volleybollkillar! Inga fel med volleybollturneringar varje helg minsann det maste jag erkanna ;)
Vantar pa att Kate skall duscha fardigt sa vi kan dra och kopa mat sa vi kan forbereda kvallens middag, gott mos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0