Grattis Mamma!

Grattis Grattis till mammsen som fyller 49 hela ar idag!

Har kommer lite snabbuppdatering fran helgen;

Fredag Morgonen borjades kl 8.00 med traning, vi tranade tillsammans med en kille som spelar amerikans fotboll och korde ett pass i sanden, svettigt & kul! Sedan under kvallen for jag och Franzi till City Island, for att mysa med picknick och lite vin till solnedgangen. Riktigt harlig kvall, vi fick aven se en delfin i den harliga kvallssolen.

Fina franzi som snart lamnar mig

Lordag Tjejerna och jag tog oss en tur till St Petersburg for att strosa runt pa piren och bara mysa lite, sedan under kvallen lagade vi hemgjord pizza + filmtajm hemma hos V.

jag, verena kateat the pier

Sondag 07.00 pep alarmet och jag och Franzi gick upp, at grot och packade kappsacken innan det var dags att ge sig ivag pa bat race. Vi tog bilen till Marina Jack sedan vandrade vi over The John Ringling bridge och over till Lido Beach, dar det var 100.000 tals manniskor & talt uppsatta for batracen. Folk borjar satta upp talt redan 05.00,..har aldrig i hela mitt liv sett sa mycket folk pa en strand..men amerikaner gor allt for att fa dricka sig fulla pa stranden! Kollade racet, sedan blev det for hett sa vi begav oss till Paneras for lunch innan vi landade hemma hos mig.


Nu har jag precis kommit hem fran bio, jag och Brad var och kollade pa The Green Lantern, var ratt kass men whatever, nu skall jag sova sa jag kan ga upp och springa innan solen kommer fram imorronbitti. NAtti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0