a day at the Gulf of Mexico!

Gardagen var helt fantastisk, drog ut med Fam. Steinbrooks bat och som jag njot!
Det var en helt fantastisk dag pa havet, med skon musik, sol & bad, vi provade pa Kneeboard som var hur kul som helst, vi sag delfiner och skymtade aven en sjoko,
sedan blev vi bjudna pa lunch och supergoda cocktails innan det var dags att ga iland.
Det var en sadan dag da man inte kan annat an alska livet, hur trevligt som helst.

Under kvallningen hade vi avskedsmiddag for Franzi, min banankaka gjorde succe tillsammans med vaniljglass och varma hallon. Men det var himla jobbigt att saga hej da till Franzi, helt klart det jobbigaste avskedet so far!

Har bor farmor Steinbrook for sig sjalv och jag maste saga att jag hade inte tackat nej till att tvingas bo har!



Helt klart en av sommarens Basta dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0